Privatlivspolitik

Vilkår og betingelser for behandling af personoplysninger i forbindelse med medlemskab

Formålet med behandling af personoplysninger om dig:

Som led i dit medlemskab af Studenterforeningen indhenter vi personoplysninger om dig. Vi indhenter dit fulde navn og mailadresse. Formålet er, at kunne elektronisk sende dig vores halvårlige medlemsbrev samt gøre dig berettiget til en række fordele i foreningen. Såfremt dine oplysninger skulle ændre sig bedes du oplyse dette til Medlemssenior på ms@studenterforeningen.dk.

Medlemskabet er først og fremmest symbolsk, men giver desuden adgang til at deltage i den nordiske repræsentation og er en fordel, hvis du skulle søge Det Oehlenschläger-Tegnérske Stipendiefond.

Personoplysningerne opbevares så længe du ønsker at være medlem af Studenterforeningen. Ønsker du at melde dig ud, bedes du kontakte Medlemssenior på ms@studenterforeningen.dk.