Studenterforeningen

Grundlagt 1820 i København

Medlemskab af Studenterforeningen

Med et medlemskab af Studenterforeningen, kan du bidrage symbolsk og/eller til den daglige drift af foreningen.

For at kunne være medlem af Studenterforeningen, forudsætter det, at du har taget en studentereksamen. I tilfælde af, at du ikke har en studentereksamen, og alligevel gerne vil være medlem af foreningen, kan du kontakte foreningens Medlemssenior.

Som betalende medlem får du ret til at stemme til foreningens generalforsamling, støtter desuden foreningens daglige drift og kan deltage i vores kulturelle, sociale og festlige arrangementer. Et sådan medlemskab koster 100 kr. årligt, og for et engangsbeløb på 1000 kr. opnås livsvarigt medlemskab.

Hvis du ønsker at blive medlem eller at forny dit årlige medlemsskab, sker dette ved at overføre beløbet til Studenterforeningens konto. Konto nr.: 10489369 og reg. Nr.: 1551. Herefter skal du sende en mail til info@studenterforeningen.dk med navn og e-mail, så vi kan oprette dig i vores medlemssystem.

Har du spørgsmål til medlemsskab i foreningen, skal du være velkommen til at kontakte os: info@studenterforeningen.dk

Studenterforeningen - Strandboulevarden 32, 2100 København - info@studenterforeningen.dk