Studenterforeningen

Grundlagt 1820 i København

Årsfest

Fællesbillede af Senioratet og festudvalget til Studenterforeningens Årsfest 2021 i Døveforeningens lokaler

Studenterforeningens Årsfest afholdes i efterårssemesteret, typisk i oktober eller november måned, og er et af Studenterforeningens største, sjoveste og hyggeligste arrangementer. Aftenen byder på alt, hvad en fest af sådan kaliber skal byde på: smukke omgivelser i Munkekælderen på Frue Plads, tre-retters menu med vin kaffe og avec samt Studenterforeningens rubinrøde punch. Derudover synges der studentersange og holdes taler, danses Les Lanciers, og ikke mindst får man mulighed for at iklæde sig sit fineste gallatøj og nyde en aften i selskab med foreningens medlemmer og venner.

Ved Årsfesten er der rig mulighed for både at få en uformel snak med foreningens medlemmer og skabe nye bekendtskaber. Desuden får vi besøg fra mange af vores nordiske venskabsforeninger- og nationer til Årsfesten, som får lov til at opleve, hvordan vi i Studenterforeningen fejrer det danske studenterliv.

Se billederne fra vores seneste og tidligere årsfester, og hold dig opdateret på Studenterforeningens kommende arrangementer på vores Facebookside.

Studenterforeningen - Strandboulevarden 32, 2100 København - info@studenterforeningen.dk